Klachtenregeling

Het kan voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de behandeling of het verblijf van uw zoon of dochter in ons ziekenhuis. 

 

Bespreek uw klacht met de persoon die het aangaat

Het is belangrijk dit zo spoedig mogelijk te bespreken op de locatie waar zich deze situatie voordoet, bij voorkeur met de persoon die het aangaat. Hiermee biedt u elkaar de mogelijkheid direct naar een oplossing te zoeken en eventuele misverstanden op te helderen. 

 

Meldt uw klacht bij de klachtenfunctionaris

Mocht dit niet naar tevredenheid zijn verlopen of vindt u dit moeilijk, dan kunt u met uw klacht terecht bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van ziekenhuis St Jansdal.

 

Leest u eerst de folder

In de folder (bereikbaar via onderstaande link) staat onze werkwijze voor de omgang met onvrede en tevredenheid beschreven. Wij adviseren u deze folder zorgvuldig te lezen voordat u uw klacht indient.

 

Klacht melden 

U kunt uw onvrede op meerder manieren uiten. Klik op onderstaande link. 

 

Ga naar www.stjansdal.nl/klacht